看到 Pitbull 就知道又是一首夜店high歌~

 

配上Christina Aguilera毋庸置疑的好嗓音,還需要多說什麼呢?

 

就一起跟著搖擺~Feel This Moment吧!

 

 

 

(連續翻了好幾首歌,我不會承認是因為電音的歌詞比較簡單好翻淺白易懂)

 

(饒舌的部份就是要垃圾話啊,看到She read books, especially about red rooms and tight ups這句我噗哧了~)

 

 

 

 
 

 

 

Pitbull - Feel This Moment ft. Christina Aguilera

 

 

[Intro: Pitbull]

 

Ask for money, and get advice

想掙錢的時候啊,別人只給我警告
Ask for advice, get money twice

想聽忠告的時候啊,倒賺了一大票
I'm from the dirty, but that chico nice

我出身低下,但我覺得不賴
Ya'll call it a moment, I call it life
有些人說那只是一時的,但我說這就是命啊

 

 

 

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing

當光輝璀璨的那一天
I’ll be in my castle golden

我會在我的黃金城堡裡
But until the gates are open

不過直到天堂之門開啟以前
I just wanna feel this moment (ohhh)

我只想活在當下

 



I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想好好感受此刻


I just wanna feel this moment
我只想好好感受此刻

 

 

[Pitbaull]
Mr Worldwide
Christina Aguilera
Oye mamita, come on, dale, que la cosa esta rica


(I just wanna feel this moment)
我只想好好感受此刻


[Beat break]



Feel this moment...
活在當下吧!

 

 

[Verse 1: Pitbull]
Reporting live, from the tallest building in Tokyo

現在是現場直播,從東京最高的那棟樓
Long ways from the hard ways

辛苦的日子老早就過去了
Bill and Os, and oh yeas

帳單也免煩惱啦 Yes

Dade Country always, 305 all day 

Dade縣萬歲~305先生在這裡

Pitbull 出身於邁阿密的Dade Country,他用邁阿密的區域代碼305作為自己的代號)(不忘本和光榮故里的意思?XD
Now baby we can parler, oh baby we can party

寶貝現在我們可以一起聊天開趴了
She read books, especially about red rooms and tight ups
她很愛看書,尤其是裡頭講到紅色房間和領帶的(指格雷的五十道陰影)

I got it hooked, cause she seen me in a suit with the red ta-ta up

這下搞定了,因為她看到我就打著紅領帶嘛
Meet and greet, nice to meet ya, but time is money

來個開場白「很高興認識你」。不過時間就是金錢
Only difference is I own it, now let's stop time and enjoy this moment
差別是時間是歸我管的。所以讓我們停住時間然後好好享受此刻吧!

 

 

 

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing

當光輝璀璨的那一天
I’ll be in my castle golden

我會在我的黃金城堡裡
But until the gates are open

不過直到天堂之門開啟以前
I just wanna feel this moment (ohhh)
 

我只想活在當下



I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想好好感受此刻

 

I just wanna feel this moment
我只想好好感受此刻

 




[Beat break]

Feel this moment...
活在當下吧!

 

 

 

[Verse 2: Pitbull]
I see the future but live for the moment, make sense don't it

我能看見未來,但我活在此刻,這很合理啊不是嗎?
Now make dollars, I mean billions, I'm a genius, I mean brilliant

說到錢啊,我指的是億萬美金喔。我是天才,我就是那麼厲害。
This street is what schooled em

街頭生活是活生生的教室
And made em slicker, to slick with the ruler

使我們學會精明世故,遊走在法律邊緣
I've lost a lot, and learned a lot

我失去很多,但也學到很多
But I'm still undefeated like Zula

我是打不倒的勇者
I'm far from cheap, I break down companies with alll my peeps

我不再貧困,我的勢力大到彈彈手指就能搞垮公司
Baby we can travel the world

寶貝讓我們去環遊世界
And what I can give you is all you can see

你看到什麼我都可以買給你
Time is money

時間就是金錢
Only difference is I own it, like a stop watch, let's stop time and enjoy this moment

但時間是歸我管的,就像把手錶停住那麼簡單,就讓我們停留在此刻盡情享受吧

 

 

 

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing

當光輝璀璨的那一天
I’ll be in my castle golden

我會在我的黃金城堡裡
But until the gates are open

不過直到天堂之門開啟以前
I just wanna feel this moment (ohhh)
 

我只想活在當下

 

 


I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想好好感受此刻

 

I just wanna feel this moment
我只想好好感受此刻

 

 

 

 

[Beat break]

Feel this moment...
活在當下吧!

 


(Ohhh) I just wanna feel this moment


(Ohhh) I just wanna feel this moment

 

 

 

 

 

 

加送一段Live演出~

每次表演這首歌 Pitbull 好像就真的一定會打上紅領帶耶!

雖然 Christina 現場有點掉漆...不過現場氣氛好歡樂啊~

其實重點是Pitbull 的舞蹈!(影片1:10開始)這節拍...有點難理解啊 XD  

 

 

 

 

 

[ 音 ] Zedd - Clarity ft. Foxes 中英文歌詞 

[ 音 ] Taylor Swift - Blank Space 中英文歌詞 

[ 音 ] Linkin Park - In The End 歌詞+中文翻譯 

[ 音 ] Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar 中英文歌詞 

[ 音 ] Meghan Trainor - Dear Future Husband 中英文歌詞 

 

arrow
arrow

    蒂蒂小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()