Taylor這次請來了一票好姊妹相挺,為新單曲 ”Bad Bolld” 拍攝MV

陸續釋出的名單讓人好期待~超模、當紅女歌手、知名女演員大牌雲集啊!你瞧瞧這串名字有多嚇人!Taylor的好人緣(或勢力)果真龐大!

 

Cast:

Taylor Swift starring as Catastrophe

Lily Aldridge starring as Frostbyte

Zendaya starring as Cut-Throat

Hayley Williams starring as The Crimson Curse

Gigi Hadid starring as SLAY-Z

Ellie Goulding starring as Destructa X

Jessica Alba

Karlie Kloss

Martha Hunt

Ellen Pompeo

Mariska Hargitay

Gwen Stefani

Hailee Steinfeld

Lena Dunham

Cara Delevigne

Serayah McNeil

Selena Gomez

Kendrick Lamar

 

 

 

形象照也仿若電影劇照同等級!根本就是Sin City嘛!

 

 badblood-taylor--a  

 

badblood-ellie--a

 

badblood-gig--a

 

 

badblood-karlie--a  

 

 

當年的鄰家女孩、小公主路線,一轉眼竟然變成這麼有破壞力的狠角色啦!

火辣辣的MV送上~

 

 

 

 

Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar

 

[Chorus:]

Cause baby now we've got bad blood

我和你現在 彼此仇視

You know it used to be mad love

過去明明瘋狂相戀著啊

So take a look what you've done

看看你做了什麼好事!

Cause baby now we've got bad blood, hey!

我對你現在 恨之入骨 嘿

Now we've got problems

我們之間出了問題

And I don't think we can solve 'em

而我並不覺得有辦法解決

You made a really deep cut

你這次真的搞砸了

And baby now we've got bad blood, hey!

我和你現在 玩完了 嘿

 

 

 

 

Did you have to do this?

你有必要這樣做嗎?

I was thinking that you could be trusted

我本來真的很相信你

Did you have to ruin

你卻偏偏要毀掉一切

What was shiny, now it's all rusted

原本閃亮亮的未來 現在通通變得不堪

Did you have to hit me

你有必要打擊我嗎?

Where I'm weak, baby I couldn't breath

我奄奄一息 我無法呼吸

And rub it in so deep

我被深深蹂躪撕裂

Salt in the wound like you're laughing right at me

你竟然還在傷口撒鹽 當面嘲笑我

Oh it so sad to think about the good times

回憶起過往的甜蜜反而更讓人覺得悲傷

You and I

屬於我和你的舊時光

 

 

 


[Chorus:]

Cause baby now we've got bad blood

我和你現在 彼此仇視
You know it used to be mad love

過去明明瘋狂相戀著啊
So take a look what you've done

看看你做了什麼好事!
Cause baby now we've got bad blood, hey!

我對你現在 恨之入骨 嘿 

Now we've got problems

我們之間出了問題

And I don't think we can solve 'em

而我並不覺得有辦法解決

You made a really deep cut

你這次真的搞砸了

And baby now we've got bad blood, hey!

我和你現在 玩完了 嘿

 


Did you think we'd we be fine

你認為我們可以和好如初嗎?

Still got scars in my back from your knives

你留下的刀傷依然一道道刻劃在我的背上

So don't think it's in the past

所以別假裝什麼都沒發生過

These kind of wounds they last and they last

心碎傷痛永遠難以撫平

Now did you think it all through?

你以為一下子就過去了?

All these things will catch up to you

所有的不愉快會牢牢跟著你

In time can heal but this won't

有些事久了就會淡忘但有的不會

So if you come in my way

所以別想再來跟我攪和

Just don't

想都別想

Oh it's so sad to think about the good times

回憶起過往的甜蜜反而更讓人覺得悲傷

You and I

屬於我和你的舊時光

 

 


[Chorus:]
Cause baby now we've got bad blood

我和你現在 彼此仇視

You know it used to be mad love

過去明明瘋狂相戀著啊

So take a look what you've done

看看你做了什麼好事!

Cause baby now we've got bad blood, hey!

我對你現在 恨之入骨 嘿

Now we've got problems

我們之間出了問題

And I don't think we can solve 'em

而我並不覺得有辦法解決

You made a really deep cut

你這次真的搞砸了

And baby now we've got bad blood, hey!

我和你現在 玩完了 嘿

 


Band aids don't fix bullet holes

貼上OK繃不可能治好中彈的槍傷

You say sorry just for show

你的道歉也一樣於事無補

If you live like that, you live with ghosts 

如果你還是老樣子,代表你仍執迷不悟

If you live like that you live with bad blood

如果你還是老樣子,你只能與仇恨為伍

 

 

Band aids don't fix bullet holes

貼上OK繃不可能治好中彈的槍傷

You say sorry just for show

你的道歉也一樣於事無補

If you live like that, you live with ghosts

如果你還是老樣子,代表你仍執迷不悟

If you live like that you live with bad blood

如果你還是老樣子,你只能與仇恨為伍

 

 

 



[Chorus:]*2

Cause baby now we've got bad blood

我和你現在 彼此仇視

You know it used to be mad love

過去明明瘋狂相戀著啊

So take a look what you've done

看看你做了什麼好事!

Cause baby now we've got bad blood, hey!

我對你現在 恨之入骨 嘿

Now we've got problems

我們之間出了問題

And I don't think we can solve 'em

而我並不覺得有辦法解決

You made a really deep cut

你這次真的搞砸了

And baby now we've got bad blood, hey!

我和你現在 玩完了 嘿

 

 

 

 

[ 音 ] Taylor Swift - Blank Space 中英文歌詞 

[ 音 ] Meghan Trainor - Dear Future Husband 中英文歌詞 

[ 音 ] Zedd - Clarity ft. Foxes 中英文歌詞 

[ 音 ] 電影Begin Again插曲 - Keira Knightley - Tell Me If You Wanna Go Home 中英文歌詞 

[ 音 ] Linkin Park - In The End 歌詞+中文翻譯 

[ 音 ] David Bowie – Heroes 中英文歌詞 (冰與火之歌第五季配樂) 

arrow
arrow

    蒂蒂小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()