一首溫暖的情歌,非常適合送給愛情長跑的情侶~

 

 

MVEd嘗試了(看起來很難的)雙人舞,不過坦白說我都在注意女舞者而已~哈哈

動作很流暢又優美啊!

 

 

 

一段感情不論開始得多麼轟轟烈烈,總是會逐漸回歸平淡。

 

而在年華老去之後,青春不再、沒有那些光鮮亮麗,當兩人變得白髮蒼蒼、齒牙動搖時,還能保有像初識時一樣的情懷,繼續守護彼此、攜手相伴,即使平淡,卻是最動人的愛情呀!

 

 

 

 

I'm thinking out loud


Maybe we found love right where we are

 

不曉得是什麼原因,但在此時此刻我發現:這就是我想要的、屬於我的、也屬於我們的真愛。

 

 

 

 

 

 

這首動人的情歌今年大賣,也成為婚禮熱門歌曲~尤其是新人first dance的首選!

(西洋婚宴的習俗,會由新人先領頭跳第一隻舞)

看來ED為了拍mv苦練舞蹈也很值得呢!

 

這隻短片安排了 ED 突擊一場婚禮!現場當起了婚禮歌手~~真是超棒的新婚賀禮!

我也想要有這種大驚喜啊!如果換成 Maroon 5 來唱 Sugar當然也可以啦~  XD

 

 

 

 

 

 

 

 

Ed Sheeran - Thinking Out Loud 

   -收錄於”X”專輯

 

 

When your legs don't work like they used to before

當你的手腳日漸不靈活時

And I can't sweep you off of your feet

當你不再為我神魂顛倒時

Will your mouth still remember the taste of my love

你是否還會記得我們相愛的滋味

Will your eyes still smile from your cheeks

你是否還會自然而然的幸福微笑

 

 

 

Darlin I, will be lovin' you till we're seventy

親愛的 年華老去 我也會一直愛你

And baby my heart could still feel as hard at twenty three

親愛的 我的心始終為你澎湃 如同當年

And I'm thinking about how people fall in love in mysterious ways

人跟人之間 是怎麼墜入情網的呢?

Maybe just the touch of a hand

也許只因某一秒的怦然心動

Well me I fall in love with you every single day

而和你在一起 我每天都再一次地感到墜入愛河

And I just wanna tell you I am

這是我的真心話

 

 

 

So honey now
Take me into your lovin arms

喔 甜心,請將我擁入懷中 就是現在

Kiss me under the light of a thousand stars

在群星閃爍的夜空之下親吻我

Place your head on my beating heart

我們心心相映 此情不移

I'm thinking out loud

我自言自語

Maybe we found love right where we are

這就是真愛吧

 

 

 

When my hairs all but gone

當我的頭髮日漸稀疏

And my memory fades

當我的記憶逐漸模糊

And the crowds don't remember my name

我不再是風雲人物

When my hands don't play the strings the same way

吉他也彈得不靈光了

I know you will still love me the same

我知道你也會依然愛我

 

 

Cos honey your soul could never grow old

甜心 你的靈魂不會老去

It's evergreen

你永遠是那麼青春

And baby your smile's

親愛的 你甜美的笑顏

Forever in my mind and memory

會永遠刻印在我的腦海

 

 

I'm thinking about how people fall in love in mysterious ways

人跟人之間 是怎麼墜入情網的呢?

And maybe it's all part of a plan

或許是早就註定好的吧

I'll just keep on making the same mistakes

我願意接受這樣的安排

Hoping that you'll understand

希望你明白我的心意

 

 

 

So honey now
Take me into your lovin arms

喔 甜心,請將我擁入懷中 就是現在

Kiss me under the light of a thousand stars

在群星閃爍的夜空之下親吻我

Place your head on my beating heart

我們心心相映 此情不移

I'm thinking out loud

我自言自語

Maybe we found love right where we are

這就是真愛啊

 

 

 

So baby now
Take me into your lovin arms

喔 甜心,請將我擁入懷中 就是現在

Kiss me under the light of a thousand stars

在群星閃爍的夜空之下親吻我

Oh darling

親愛的

Place your head on my beating heart

我們心心相映 此情不移

Thinking out loud

自言自語著

Baby we found love right where we are

親愛的 你就是我的真愛

Baby we found love right where we are

親愛的 這就是真愛

 

 

 

 

 

[ 音 ] Ed Sheeran - Photograph 中英文歌詞 

[ 音 ] Meghan Trainor - Dear Future Husband 中英文歌詞 

[ 音 ] Taylor Swift - Blank Space 中英文歌詞 

[ 音 ] Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar 中英文歌詞 

[ 音 ] Zedd - Clarity ft. Foxes 中英文歌詞 

[ 音 ] 電影Begin Again插曲 - Keira Knightley - Tell Me If You Wanna Go Home 中英文歌詞 

 

arrow
arrow

    蒂蒂小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()